Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pěkné koule skoro jako Bachovy čokoládové.:-)

0 0
možnosti
AJŘ

Napřed jsem čekala nějakou sprosťárnu;-D. Toto jsem dělala vloni a moc mne to bavilo. Ovšem Vy je máte hezčí;-);-D.

0 0
možnosti
LB

ou dekuju :-) ty moje prvni byly hodne kostrbate, postupne se to zlepsuje, ale zase mam problem koupit hezke stuhy, takze pokracuju pristi rok a doufam, ze i Vy jim jeste date nejakou sanciR^

0 0
možnosti
Foto

Velmi netradiční , zajímavé a krásné R^

0 0
možnosti
LB

diky :-) vyroba techto kouli je moc chytlava a taky na tom moc rychle vznika zavislost, takze pristi rok uz jiste nebudou netradicni :-)

0 0
možnosti
Foto

Za tu krásu si karmu bezesporu zasloužíte!

0 0
možnosti
LB

díky za pochvalu koulí a taky za karmu, ta vždy potěší :-)

0 0
možnosti
LB

dekuju, snazila jsem se :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1179x
Neobyčajne obyčajná milovníčka psov, turistiky a vaječného likéru.