Lenka Bartošová

Neobyčajne obyčajná milovníčka psov, turistiky a vaječného likéru.
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1179x

Lenka Bartošová

Z jako začátečník – Bod zlomu

Věděla jsem, že to jednou musí přijít. Že mi to půjde, sednu si za volant bez bázně a že z toho budu mít i radost. Jsem přece chytrá i šikovná! Byla to jen otázka času. A taky úhlu mého pohledu...

5.6.2014 v 12:28 | Karma: 7,67 | Přečteno: 382x | Diskuse| Ostatní

Lenka Bartošová

Z jako začátečník - couvání do kopce

Vlastně je to banalita. Odlepit se od obrubníku, nahodit zpátečku, vycouvat a pak vytočit doprava. Jo a mimochodem taky nikoho nenabourat. Hodit jedničku a jede se na výlet. Zní to jako hračka.

10.5.2014 v 9:04 | Karma: 13,80 | Přečteno: 2681x | Diskuse| Ostatní

Lenka Bartošová

Z jako začátečník

Jsem řidič – začátečník. Přiznávám to otevřeně a bez studu. Po stránce teoretické vím přesně, co a jak bych měla dělat, ale po stránce praktické je to už horší. Moje autíčko si občas dělá, co se mu zamane. Když chci, aby jelo padesátkou, ono občas jede i šedesát. Na křižovatce mi to občas chcípne a někdy jí zas přeletím jako formule se svištícíma gumama. Co na plat, člověk nemůže umět všechno dokonale. A o té mojí nedokonalosti všem říká nálepka na autě - začátečník.

15.4.2014 v 11:06 | Karma: 21,98 | Přečteno: 1944x | Diskuse| Ostatní